فردی با خوردن سه شیره یک کیلویی توانست جان خود را نجات دهد

در بسیاری از کشورها، اگرچه نه همه آنها، نصف یا یک لیوان سه شیره یک کیلویی یا سبزیجات 100% شیرین نشده، 5 وعده در روز محسوب می شود. با این حال، برخی ادعا کرده اند که شیره کمی بیش از یک منبع قند است.

مصرف کنندگان را مستعد افزایش وزن و چاقی می کند، 1،2 و پیشنهاد کرده اند که آب میوه نباید گنجانده شود. صحت این استدلال مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به مزایای سهولت مصرف آب میوه، بررسی شد.

که آیا توصیه به مصرف آب میوه می تواند وسیله ای ساده و موثر برای حرکت به سمت هدف 5 وعده در روز باشد یا خیر. نتیجه گیری شد که آب میوه 100% باید از آب شیرین شده با شکر متمایز شود، اما مصرف روزانه برای بخش بزرگی از مردم مفید خواهد بود.

در این زمینه، استدلال بر اساس یک ماده مغذی جدا شده خاص، معمولا شکر، اما به میزان کمتر فیبر است. با این حال، لازم به یادآوری است که آبمیوه 100٪، موضوع این بررسی، شکر افزوده ندارد و باید از آب میوه های شیرین و کوردیال های میوه متمایز شود.

با این وجود، سازمان بهداشت جهانی3 محدود کردن سطوح قندهای آزاد در رژیم غذایی را با این فرض ضمنی پیشنهاد کرد که برای اهداف بهداشت عمومی، همه منابع را می توان با هم جمع کرد و به عنوان یک واحد در نظر گرفت.

با این حال، بهداشت عمومی انگلستان وقتی تعریف قندهای آزاد را در نظر گرفت، اظهار داشت که تعاریف کنونی منعکس کننده از میزان شکسته شدن ساختار سلولی انواع مختلف غذاهای فرآوری شده و در اشکال مختلف. این شامل قندهای موجود در میوه است.

اولین هدف این بررسی، تعیین عواملی بود که افزایش مصرف میوه و سبزیجات را بسیار دشوار می‌کند و در نظر گرفتن میزانی که آبمیوه می‌تواند این مشکلات را حل کند.

سپس فواید ادعایی و پیامدهای منفی ادعایی نوشیدن آب میوه مورد بررسی قرار گرفت. تا به امروز، بحث بر روی قند و فیبر متمرکز شده است.

اگرچه متاآنالیز نشان می دهد که بخش های اضافی میوه و سبزیجات، اما همچنین آب میوه، خطر بیماری عروق کرونر قلب و مرگ و میر ناشی از همه علل را کاهش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.