مصرف کیوی زیر برگ موجب پیری زودرس می شود

کیوی زیر برگ معمولاً حاوی حدود دو سوم فیبر نامحلول و یک سوم فیبر محلول است و همانطور که قبلاً ذکر شد، فیبر کیوی ظرفیت نگهداری آب قابل توجهی دارد .

مواد غذایی مانند پسیلیوم و سبوس گندم برای حفظ سلامت روده و مدیریت ناراحتی شکمی بیشترین مطالعه را دارند. علاوه بر این، به طور کلی تصور می شود که مصرف کافی میوه ها و سبزیجات غنی از فیبر روزانه با آب کافی از یبوست جلوگیری می کند.

کیوی سبز کامل سال‌ها برای حفظ راحتی شکم مورد استفاده و ترویج قرار گرفته است . اخیراً تحت تنظیمات کنترل‌شده مورد مطالعه قرار گرفته است .

نشان داده شده است که اجزای موجود در کیوی حجم و نرمی مدفوع را افزایش داده و روانکاری بهتری را امکان پذیر می کند و به حرکت محتویات در امتداد روده کمک می کند.

تصور می شود که ترکیب منحصر به فرد فیبرهای محلول و نامحلول، پلی فنول ها و اکتینیدین موجود در کیوی، فواید دستگاه گوارش، بهبود در شل شدن و کاهش ناراحتی شکمی را در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر غالب یبوست به ارمغان می آورد.

در افراد سالم سالم که از یبوست بدون عوارض گزارش شده رنج می برند. مکانیسم احتمالی کیوی در حفظ عملکرد طبیعی دستگاه گوارش اخیراً بررسی شده است.

این بررسی عملکردهای فیزیولوژیکی دستگاه گوارش، مکانیسم‌های پاتوفیزیولوژیکی پشت یبوست عملکردی، خلاصه‌ای از کارهای مربوط به اثرات کیوی سبز بر روده و همچنین مکانیسم‌های فرضی پشت اثرات دستگاه گوارشی کیوی سبز را مورد بحث قرار می‌دهد.

فقدان فیبر غذایی یک عامل کمک کننده در افراد مبتلا به یبوست است و فیبرهای محلول و نامحلول هر دو می توانند حجیم شوند، احتباس آب در روده بزرگ را افزایش دهند.

رشد جهانی در بروزنیاز فوری به شناسایی مداخلات ایمن و مؤثر مبتنی بر غذا را ایجاد کرده است. به عنوان مثال، بسته به تعاریف استفاده شده، یبوست ممکن است در 29٪ از جمعیت وجود داشته باشد.

در حالت بومی، ظرفیت فیبر کیوی برای متورم شدن، که به عنوان حجم فیبر در آب پس از ته نشین شدن غیرفعال تعریف می شود. بیش از شش برابر فیبر سیب و یک و نیم برابر بیشتر از پسیلیوم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.